tisdag 17 februari 2009

Tack för maten!?

I går hade jag min goa vän Helena "Spets & Snor" här... Hon hjälpte mig att fotografera till en kommande bok vi ska vara med i. En bok som Ingela med bloggen Inspiration i vitt och Petra med Romantiska hem håller på att färdigställa där många blogghem och inredningsbutiker ska medverka.

Bilderna blev otroligt fina. Helena är verkligen ett proffs med kameran i hand... Tack vännen! Här kommer alla kramar i världen till dig Helena!



I dag får ni en smygtitt i sonen Antons rum...

Härinne bor vår lilla mjuka och kramgoa sportkille som även älskar musik och dans(street)...



Anton är en väldigt artig ung liten man... Som nu hunnit bli hela 11 år. Jag minns med ett leende på mina läppar när han kanske var två år och hela familjen kom in och väckte mig med frukost på sängen på min födelsedag. Klockan var kanske 06.30. Pappa frågade Anton vad ska vi säga till mamma nu då? Anton funderade en stund och svarade; -Tack för maten! *fniss*

Nästa gång får ni se ett par bilder till från "Antes" rum...

Tills dess... Kram på er! /Susanne

36 kommentarer:

Bygatan sa...

Men va roligt Susanne, att vara med i boken! Nu är du/ni förevigade, hihi

Tänk vad fort det går med barnen. Kom ihåg vår son när han va runt två..han hade koll på personers skor när de hälsade på, så när han tyckte att de skulle gå hem så hämtade han deras skor och satte framför dom, fniss*

ha de så bra! Kram Lena

Anonym sa...

Det blir nog en bestseller! När kommer den boken?
Så snyggt pojkrum. Ska bli roligt att kika mer hos den gulliga killen!
Vh /Anna

Lilla huset på prärien sa...

Det ska bli spännande att se Susanne! :)

Tack för maten!

Kram Jenny

VITA NYANSER sa...

Vilken fin blogg du har, halkade in här och bara njuter av dina fina bilder! Vilket superfint hem du har! Jag vill gärna länka hit, hoppas att det är okej.
Kram L-L

Les Cotrions sa...

Waw! Photos for a book?? This is fantastic! I've just visited your friends' blog...stunning!!! Lovely room has your son!
Have a great day Susanne!!!
Hugs
Vale

Les Cotrions sa...

Waw! Photos for a book?? This is fantastic! I've just visited your friends' blog...stunning!!! Lovely room has your son!
Have a great day Susanne!!!
Hugs
Vale

rosenskära sa...

Deras bok kommer säkerligen att bli en storsäljare, de har verkligen handplockat miljöer, verkar det som!

Lena

Nettan sa...

Längtar tills boken är färdig! Kommer förmodligen att ligga i topp på försäljnings listorna!!
Kram Nettan

Anonym sa...

Nice!!!!

Samma färger som jag just nu inreder min sextonåriga killes rum med. Jag köpte med de där kuddarna från Jysk
Såå nygga och såå prisvärda.

Jag har hittat en tygaffär här som tar in tyger i svart/vitt/begie, precis de färgerna jag vill ha i bolsterrandigt.

Kul att få lite inspiration från dig

Kram kram

me and alice sa...

Hej Anna!
Är inte säker men tror boken börjar säljas efter sommaren....
kolla annars in på tjejernas sidor så står det nog där!
Kram Susanne

StrandviksVillan sa...

Grattis!!
Den boken kommer att gå åt som smör i solsken, absolut!

Tvert-om-tanten sa...

Gleder meg veldig til den boken!!!
Ha en fin dag =)

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så roligt att du får vara med i boken!
Kloka svar/kommentarer får man ifrån små barn!
Kram
Marie

Det vita dårhuset sa...

Jahaa. Den boken kommer verkligen sälja!!!
Fy sjutton vad roligt det ska bli att få se era hem!

Förstår du vilket fiiint hem man måte ha för att få vara med i en sådan tidning Susanne?!??

Hat gott. Kram Erika

Och du, det var svärmors rumpa jag pratade om *hiii hii*

Tulipa sa...

Stort leende..."tack för maten"...barn har för härliga kommentarer.

Vad kul att ni också ska vara med i boken!
Funderar lite på... vad gör Helena nu för tiden, såg att hon fotograferat hos Melinda också?

Ha en bra dag!

Kram mariette

Vitt och nött sa...

åh va kul att du ska va med i boken! ska bli spännande å få se dina bilder!

va fina saker i hans rum, kan tänka mej att resten är lika fint :)

ha en härlig tisdag!
kram ellen

marie sa...

Allt du gör och tar i blir så fint! Kan tänka mig dig och Helena ihop som det perfekta teamet, vad skoj ni måste ha haft. Hälsa Helena så mycket! I helgen ska jag träffa er gemensamma vän..ska bli så himla kul!
kramar
Marie minlillaveranda

Galleri Hönshuset sa...

Hej. Kanonsnyggt rum han har, blått och vitt är alltid så fint.

Det ska bli spännande och bläddra i boken sen, och få se ert fina hem. Hon verkar vara riktigt duktig med kameran.

Ha det gott. Kram Pirre

Jojo sa...

Vad roligt med fotografering till boken, är inte alls förvånad att du fick vara med =)

Gillar den gamla kameran!

Ha en bra dag!
Kram Jojo

hemtrevnad marie sa...

Kul att du ska vara med i boken ...den kommer säkert att bli superfin!!
Antons rum ser jättefint ut!!
Härligt med artiga små gossar!!
Ha en fin dag!
kram

Inka sa...

Hej!

men vilket vackert hem du har. Jag blir så inspirerad. Vad kul att bilder ur ditt hem kommer med i boken. Den kommer jag bli en av de första som köper.


ha det så bra


Vänligen Inka

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Jadu, åren går så fort så fort...Och tänk vilka minnen man har!

Min buse till son stal grönsaker medan jag stod och hackade. Till sluta sa jag till honom att nu ville jag minsann inte se honom ta en endaste bit gurka till... Med ett riktigt busflin kom då orden:- Blunda då mamma...

Kram Annica

Viveka i Bläckhornet sa...

Hej Susanne!

Vilken ära att få vara med i den boken. Förstår att det kommer att bli en fantastisk inspirationskälla

Kram Viveka

Marits vita skrin sa...

Åh vad roligt att ni ska vara med i boken, grattis.

Vad fint Antons rum ser ut, jag vill se meeeeer.

Kram

Rummet för välbefinnande sa...

Så gott att få sig ett skratt - ja, barnen är allt för härliga minsann. Tur att man kommer ihåg en del av alla goa saker de sagt!

Visst ska det bli kul med boken! Kan tänka mig att bilderna blir fina. Det är ju med en spänd förväntan man går och väntar på att den ska komma ut, men vi får ge oss till tåls lite till :-)

Har ju en del på gång själv nu då, så jag kommer nog inte ha nåt problem med att få tiden att gå precis, men det ska bli väldigt kul i alla fall.

Ha det fint!
Kram Mia

Spets och snor sa...

Hej Susanne! Vad gulligt du skriver om mig. Hoppas du är nöjd med bilderna. kramisar Helena

Anonym sa...

Barn är för underbara. Kul att vara med i en bok.

Kram annica

Mamma C sa...

Det där lät spännande och kul att få bli med i en bok. Grabbens rum ser jättefint ut.
Kram Mamma C

Unknown sa...

Det ska bli så skoj att få se era bilder, kan bara tänka mig att de kommer bli såå underbara när det är du och Helena som är i farten!
Ha det nu riktigt gott!!! KRAM petra

EN INREDOHOLIC sa...

Men vad roligt att ni ska vara med i boken!! Vilken kul bok! Den får man se till o köpa.

Kram på dig
Jannice

Söt historia ;)

Lotta sa...

Hej!
Vilket fint pojkrum, jag gillar verkligen handtagen på skåpet. Därför en liten fråga ...vad kan man köpa dem?
Ha en bra dag!
:)Lotta.

Anonym sa...

Va trevligt med boken, nu är ert hem förevigat för framtiden =)
Kul med en svensk inredningsbok, med lantliga hem & butiker. Kommer gå som smör i solsken..bara hoppas att man får fatt i ett ex ;)

Kramis / Benita

Anonym sa...

Gud vad spännande den boken vill jag ha
när kommer den?
du har ett så himla härligt hem
kram lolla

vosgesparis sa...

Antons room looks great ;)Lots of inspiration on your own blog as well ;)

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka läckra bilder!! Och vilka snygga gamla rullskridskor!!Han har ett fint rum Anton.

Lyckliga du som får sån fin hjälp av Helena med foton! Jag sände in mina bilder förra året, i höstas, och det var bara gamla bloggbilder, suck, men ngn kommer väl till användning i af...

Tjingeling!

Linda sa...

spännande med boken! grattis!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin