torsdag 7 maj 2009

A lucky day!

Hej mina vänner! Får det lov att vara en kopp med kaffelatte efter maten... Jag firar nämligen en sak i dag!

I dag blev det skeden med nummer ett på i koppen... Varför då undrar ni!? Jo därför att jag blev nummer ett i...
...Anettes utlottning om den ursnygga industrilampan!!! Tänk att jag vann den! Vilket pris alltså!Jag är så lycklig!!! Miljoner med glädjekramar till dig Anette! Ni som inte har besökt hennes fina blogg Lantlif måste verkligen göra det. Nu ska jag drömma vidare om var lampan ska få hänga...

Today it was my lucky day! I won a beautiful industriallamp from Anette with the wonderful blog Lantlif... Have a nice evening my friends... See you tomorrow!


Nu blir det mysstund i soffan med familjen.
Kram till er alla vi ses imorgon! Susanne

20 kommentarer:

Hemmalycka sa...

Grattis vilken tur du har. Ska bli kul att se var den får hänga.
Kram Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken fin lampa du fick av Anette, den kommer passa som handen i handsken i ditt hem! Den där latten skulle jag vilja surpla på : ) Ha en fin och solig helg! Mari.

Cc sa...

Grattis till lampan, vilken lockost du är

vardagsvitt sa...

Jätte grattis den kommer att passa finfint hemma hos dig eller är det Alice som lägger vantarna på den?
Hoppas ni får en skön fredag!
Massor av kramar Marith

Lilla huset på prärien sa...

Ja jag såg det. Stort grattis till den! Själv bjöd jag på den fina kristallkronan... fick ju inget svar från dig så jag visste inte riktigt hur länge jag skulle vara med. Men till slut gav jag mig på 2300 kr, den slutade på 2600 kr. Gjorde jag rätt?

Kram Jenny

Villa Carl Larsson sa...

Wow, Grattis till den underbara vinsten. Förstår att du måste vara överlycklig :)

Kram Josefin

Önskedrömmar i hvitt sa...

Stort grattis! Nu måste du visa var den hamnar i sitt nya lyckliga hem! Kram Maria

VITA NYANSER sa...

GRATTIS!!! Den som jag hade tänkt vinna = )... Jag är jätteglad för din skull, den passar ju perfekt hemma hos dig!!!

Kram l-l

Hagbacken sa...

Ja vi kommer gärna om det är OK för dig...exet är väl inte så överförtjust i att skjutsa runt mig, så till honom har jag dock sagt att det ska gå fort...men växla några ord måste man ju få göra...*ler*

Men maila uppgifter och en ungefärlig tid imorgon em, så dyker vi upp då!

Kram Linda

Stämningsfullt sa...

Stort grattis!! Lyckliga dig :)
Kram!

LOPPISLIV sa...

Hej Susanne, Ett stort GRATTIS till lampan, den är sååå fin. Ska bli spännande och se vart du ska hänga den för någonstans. Mums vad din latte ser god ut...Kramis på dig/ Paula

spetsar och änglar sa...

Ett stort grattis till den underbar vinsten!

Kram
Heléne

Signe 1 sa...

Congrats till dig Susanne!:-) Kram Sofia

rosenskära sa...

Riktigt snygg lampa, undrar hur stor den är. Ska bli spännande att se hur den tar sig ut hemma hos dig! GRATTIS! Gratis är kul!

lENA

Tina sa...

Ett stort GRATTIS. Den är så fin! Kram Tina

Corine(THUIS) sa...

Congratulations with your lamp! It's a beauty! I hope you find a good place for it. Groeten, Corine(THUIS)

Les Cotrions sa...

Congratulations! It's very nice!
Have a sunny week end!
Vale

Mejrams! sa...

Ja, tack jag tar gärna litet kaffe, skulle smaka gott! Ett stort grattis till dig, lampan är verkligen superläcker! Kommer att passa ditt hem som en smäck!Ha en skön helg!/Kram Merja

Johanna sa...

Stort grattis till dig!:)
/ Johanna

Anna sa...

Den där latten såg inte dum ut! Grattis till vinsten! Den var du väl värd!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin