söndag 13 september 2009

Dagen efter...

I dag blir det en tidig kväll med mys i soffan hos familjen me and Alice... Festen igår var rent ut sagt skitkul!!! Temat var riktigt dirty. Det var hor/hallick tema som gällde!!! Då kanske ni förstår att bilder därifrån inte passar vidare bra här på bloggen... *fniss*

Här i hallen på övervåningen är det skönt att vara en dag som denna. Jag kan varva vid att sitta vid mitt arbetsbord och texta eller slappa i soffan och kolla på en film eller läsa...
Snacka om att det var skönt att hoppa ur de höga klackarna när vi kom hem i natt. Är jag på party är det dans som gäller för min del... Då kan ni tänka er hur ömma fossingarna är i dag. Jag som aldrig har högre klackar än conversesneakers. Dvs. inga klackar alls...
I en korg har jag samlat alla mina garner i naturfärger... Kanske får jag inspiration att hitta på något med dom om de är framme. Annars är de fina att bara ha som dekoration så länge...
Till middag blir det nog pizza! Det blir det sista frosseriet här hemma på ett bra tag. Familjen är informerad och i morgon på Måndag börjar vårt nya nyttiga liv igen. Det gick toppen i våras så jag vet att det kommer funka nu också.
Dom här sprillans Levisjeansen är min morot just nu. Har bestämt mig att jag SKA komma i dom om ett tag...
Ha en skön Söndag mina vänner. Nu ska jag texta ett par timmar. Det är så avkopplande...
Today we will have a lazy day in the sofa. Maby we will watch a movie. Yesterday we went to a crazy masqueradeparty. The theme was hookers and pimps. It was insanely fun!!
Think we will have pizza for dinner tonight. It will be the last one for a long time, because tomorrow we start our new healthy lifestile... So these brand new Levisjeans will hopefully fit me perfectly in a few weeks...
Kram Susanne

22 kommentarer:

Anonym sa...

Hade varit skoj att se ett par bilder! *L*
Fint vilorum!
Lena

LantlivsAnette sa...

Åhhh du..jag kan tro att det var ett härligt roligt party..länge sen man var på ett sånt..!!
Lite kul att du visar jeansen, jag har ett par som jag också ska kämpa på för att komma i, inte ett par Levis men en annan snygg modell..så fort som jag blir sugen på nåt gott så tänker jag på mina jeans, och det funkar..
Men jag skulle tro att det är ca 5-6 veckor bort...
Kraam Anette

Mamma C sa...

Förstår att det är ömma tossingar idag. Vet själv när man är på party och vill vara fin hur ont man har dagen efter. Lycka till med ert ny liv som börjar i morgon.
Kram mamma C

Anna sa...

Jaha, inga bilder här då!! Då tror jag att jag åker till Helena och snokar lite. Är sååå avis, som inte var där! När du dessutom säger att det var skitkul! Men tur för Er som var där. Roligt med fest lite då & då!
Hej hopp fest-stopp

Millas hem sa...

Hej!

Jag säger det samma! Fest=dans! :)
Hade varit kul att kika på de bilderna! Kan tänka mig att det blev många härliga skratt på festen.

Vila fossingarna nu och ha en mysig kväll!

Kraaam

Anonym sa...

Vilkent party ni var på! Ha, ha ni var säkert dösnygga.
Va fint ni har överallt i erat hus!
Det med jeansen fixar du nog snabbt.
kram Ylva ;)

Black Lilly sa...

HALLOJ! Lova att nästa gång du ska på något sådant kul igen...hör av dig i tid, så hänger jag också med.
Tipsade min mor om dina fina skyltar, hon vill säkert beställa en sådan, hon gillar också fina, vackra saker. kram och ta det lungt idag...Heeej!
~TOVIS~

Lillemor i Hummelsta sa...

hej, jag tycker att det är så mysigt att titta in hos dej ibland och njuta av ditt vita, vackra hem. Rofyllt.
Kram Lillemor

Lilla huset på prärien sa...

Ha ha det hade jag velat se Susanne! Visst ska du visa oss på bloggen! Det hade varit störtkul juh :)

Själv måste jag också gå ner lite nu när det är dags att börja jobba igen. Jag har mina funderingar... får se vad jag hittar på.

Kram Jenny

Änglarnas hus sa...

Alltid kul med fester som har ett tema.. :)
Ha en skön soffkväll!!
Kram Sanne!

n o r d i n g å r d e n sa...

Gud så vackert med tavlan där i svart ovanför soffan.... horparty, det var unikt: ) Ha en skön textarkväll i soffan! Mari.

Ett Vitare Hem sa...

hehe vilket skojjigt party ;o)
Ha en skön kväll!
Kramis/LenaS

pysseltanten sa...

Ååh...inte utan att man blir partysugen...=)))
Ääälskar oxå att dansa...
Men visst...fötterna får ju lite stryk...=))
Ha nu en mysig kväll..
Kraamizar Git

SussiLibySweden sa...

Hej!
Visst är det kul att dansa, men jag förstår dig fötterna är inte de bästa dan efter...särskilt när man haft högklackat.

Ibland är det så svårt att låta bli det goda och söta som får en att bli lite större...men man måste bli motiverad och då är det bra att ha en bild hur man skall nå det...bra med jeansen som gör målet lättare.

Trevlig söndagskväll, Anneli...SussiLi...

Vintage Fairy Tales Rebecka sa...

Man kanske skulle kunna kalla det för
"Dirtydancing"?
Ha en fin söndagskväll
Rebecka

Lauras gård sa...

Jag hade gärna velat sett bilder från er fest! Jag kan tänka mig att ni hade jätte kul! Vilken galen by ni verkar bo i *fniss*. Lycka till med ditt ny liv som börjar i morgon. Du kommer säkert klara det galant. Jag tycker för övrigt att du var så smal och fin i somras. Kram Stina

Love Your Homes sa...

Du är en Funny girl!

Lite farligheter på byn, det hade säkert Jenny velat se...och jag.

Nu ser jag på Poirot med tekoppen och katten.

Kram på dig,
Ia

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilken härlig fest!

Bra ide att ha nåt att kämpa för. Tror det måste bli nåt liknande här hemma...

Kram Viveka

Anonym sa...

Vad härligt med en riktig storfest och dans. Snälla en bild?
Härligt rum på bilden. Det skulle jag gärna byta mot mitt trökjobb.
M

Annas skattkammare sa...

Haha, det hade varit kul att se! Förstår hur du känner med klackarna- är likadan..
Hoppas ni hade en skön dag på soffan igår! Jag tycker jag bestämmer mig hela tiden med nyttiga livet men det händer aldrig ändå.. Nu har jag lovat att hålla mig borta från sötsaker och träna mer så det får vi hoppas att det ger resultat! Lycka till!
Kram /Anna

Ina sa...

Låter som ni hade en toppenkväll! Sådant kan man leva på ett tag.
Jag älskar tavlan ovanför soffan på bilden, såå fin!! Tänk vad fin en korg med olika garner i kan bli och kanske som du skriver kan kreativiteten spira och få en att vilja skapa något...
Kram Ina

Anonym sa...

Hej!

Ni tycks ha haft en toppenkväll! Bär såna skor som du till vardags också. Dans är kul men fötterna känns som när man gjort huvudstaden och åkt härs och tvärs + sprungit runt i massor med shoppingbutiker.

Drar också in på onyttigheter i veckorna men unnar mig lite gott på helgerna. Simmar, kör vattengympa och går power walk med stavarna.

Ha det gott!

Mvh Renate

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin