tisdag 26 april 2011

Alice

photo susanne kings

Jag älskar den här bilden på vår Alice!
Jag fotade en massa bilder på henne den här dagen och nu sitter jag och väljer ut några jag ska göra förstoringar på av både henne och lillebror Anton...

Tänk så mycket man fotat sina barn, men vi är dåliga på att framkalla bilderna till papperskort. Allt vi har de senaste åren ligger på en hårddisk. Jag tycker det är så mysigt att bläddra i riktiga fotoalbum.
Vad tycker ni?
Måste ta tag i våra bilder och framkalla ett gäng snart!

Love this picture of our Alice! Sitting here and looking at old pictures on the computer. Thinking that it's sad that we don't develop more photo's. Every picture these last years are still on the computer...
I have to change that soon...

Have a lovely day!
Susanne

7 kommentarer:

Anonym sa...

So true!
We need to print out our favourites at least! Right!

I love seeing your photos each day...they are always so perfectly cropped and layed out so professionally!

Have a great day.
Ciao Bella!



Creative Carmelina

Martha sa...

Du har en nydelig jente:)
For meg er det viktig å få bilder i album..iallfall de fra mine reiser:)
Ha en nydelig uke:)
Klem.

Just White sa...

beautiful as always!

Min Svägerska och Jag sa...

Jag håller med, fotoalbum är det bästa som finns. Och så synd att man missar att fixa i ordning det idag. Men fördelen är att det är roligt att kunna ta massa kort och inte tänka på hur dyrt det kan bli ;-)
Kram Linda

Helena - ullvi32 sa...

Känner igen mig, har tusentals bilder- i DATORN men är dålig på att framkalla dom "braiga"...!
Men vilket år som helst så ska jag väl skapa nått album också :)

Bokcaféet i byn sa...

Hej Susanne!
Vilket fint foto av din dotter! Jag har redan hundratals bilder av sonen i datorn men har inte många utskrivna. Tänkte det skulle bli vinterns projekt men nu är det visst sommar...iaf vår!!!
Fotoalbum är bäst!!!
Kram Anna

Seawashed sa...

I agree. I need to print some photos of my family over the past five years and put in a book for memory sake.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin