fredag 22 april 2011

decorate with fabrics & clothes


 A beautiful fabric over the sofa can change a whole room.
Sometimes I decorate with clothes in the house, simple and beautiful...


Hej där!
Vet inte om jag varit särskilt lat i dag som jag skulle. Var bara tvungen att gå in en liten stund och vila ryggen. Har stått framåtlutad i olika rabatter nästan hela dagen.

Här hemma byts det dekorationer titt som tätt i alla rum. Ofta brukar jag bara hänga fram något vackert klädesplagg för att förändra i ett rum, eller lite nonchalant slänga ett vackert tyg över soffan...

Nä, nu får det vara nog med inredning, nu ska jag ut i solen igen!

Ha det gott!

Vi ses!

Susanne

5 kommentarer:

Skatan sa...

Ja du är rolig du - dekorera med kläder!

Visst fasiken gör vi det. Men inte så smakfullt som hos dig.

Vi lägger dem i högar, i illa matchande färger och på fel ställen...

En dag kanske jag lyckas inreda med kläder på ditt vis? Det är mycket snyggare...

Annakarin

odd brown bird sa...

Läckert! Ja just nu har man ingen lust alls att sitta inomhus.

Hoppas ni har en finfin påsk!

lottens vita och gröna sa...

så fint hos dig...passerade just min klädinstallation på trappräcket rätt hög och gav bara känslan av frustration, haha precis som på moderna museet, kanske ska jag ställa ut där, haha!
varmkram lotten

Rozmeen sa...

Happy easter!!

hugs,
Rozmeen

enannanhelena sa...

Kikar bara förbi för att önska Glad Påsk! och möts som vanligt av ett gäng sköna inlägg.

Jaha, så man kan alltså ha ett lusthus som stått lite oanvänt så där... tänk om man hade haft det och trädgård och hus och. Nä, nu ska jag inte vara så'n. Jag är glad för vår lilla lättskötta lägenhet. Jodå, det är jag... ibland. :)

Sköt om dig och ett litet grattis kan nog vara på sin plats!
/helena

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin