tisdag 5 april 2011

dream catcher

picture from ikea family live

Det här rummet ger mig en sådan skön känsla med sina naturtoner och det otroliga ljuset!
Drömfångare likt den på bilden har vi flera stycken här hemma, men ännu har de inte fångat några av mina drömmar inte...

Det är väldigt sällan jag minns några av mina drömmar. Det sägs att om man ligger och tänker mycket på annat, då trycker man liksom undan sina drömmar.
Det måste vara därför jag inte minns några, eftersom mitt huvud alltid är så fullt av tankar på tokiga inredningsidéer hela tiden, hehe...

I dag är jag med i ett reportage i den lokala tidningen här i Dalarna. Svärmor ringde och berättade det...
Ska bli spännande att se det sedan!

tillägg: Nu har jag fått bilagan från den lokala tidningen, och det visade sig att både jag och Melinda med den fina butiken
mig & alice i Säter är med i samma tidning.
Det var kul!
______________________

Love the light and natural colours in this room. We have similair dreamcatchers around our house too, but they haven't caught any of my dreams yet, hehe... 
Have a great day everyone!

Susanne

5 kommentarer:

beachcomber sa...

love the simple style!
x

Ann sa...

Oh I love that living room too...
it looks so relaxing and laid-back.

The dreamcatcher is a whimsical touch ♥

Anonym sa...

Rummet e verkligen i din stil susann.
Kan man se artikeln på nätet?
kram Mia

me and alice sa...

Hej Mia!
Jag ska kolla om den finns på nätet. I såfall kanske jag lägger ut länken.
kram Susanne

By LiSi sa...

Å, jeg Elsker bloggen din !!! Full av masse deilig inspirasjon ! Takk ! :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin