måndag 25 april 2011

Jagger

 photo susanne kings

photo susanne kings

Just nu får man ett gratis Iphone fodral designat av Jade Jagger för Indiska om du har en kupong.

Älskar tyget på den jag valde. Skulle gärna ha liknande tyg att sy kuddar av till soffan här hemma.

- Har du några meter över Jade, så kan du väl höra av dig, blink blink?


Senare i dag kommer den utlovade utlottningen från nätbutiken Blacknwhite här på bloggen!
Hjärtligt välkomna tillbaka igen, kramelikram!

__________________


Right now you get a little Iphone bag for free from Indiska if you have a coupong (only in Sweden I think).
I love the pattern of the one I chose. Wish I had the similar fabric to sew cushions of to our sofa...

Peace & Love

Susanne

4 kommentarer:

Skatan sa...

God morgon!

Tyvärr har jag inte det...men jag har massor med andra stuvar i mina gömmor som jag undrar vad de gör där?

Du, det här med att skapa en länk som jag ser att du har nedanför ditt inlägg - vad är syftet? Blir lite nyfiken och om du har tid får du gärna titta förbi och förklara för IT-doktorn :)

Ha det bra idag!

Annakarin

Tierlantijn sa...

Wow! LOVE this one!!


Have a nice sunny day!

Ilona

♥ Min lilla Stuga ♥ sa...

Snygg! Vad var det för speciell kupong? :)) Spännande med utlottning, jag håller utkik. :) Ha en härlig dag. Kram

Anonym sa...

God Morgon
Hoppas ni har det lika varmt och soligt i Dalarna ...

Kom hem från min surfing runda med det här: http://www.desiretoinspire.net/

Ha en toppendag //G.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin