fredag 22 april 2011

Lazy

photo susanne kings, coffeemug from Höganäs.


I dag ska jag ha en riktig latardag!

Jag ska njuta av det underbara vädret och våra fina barn och knappt lyfta ett finger, eller jo jag ska kratta och grejja lite ute, men det ser jag bara som ren njutning. 

I morgon kommer kära mannen hem igen och då blir det kalas här hemma, vi ska fira en viss bloggerska som fyller år i morgon, hehe...

_______________

Today I wont lift a finger, well I will do some gardenwork but that is just pleasure and a nice dinner, but besides that I will be a lazy mom togheter with our children.

How will you spend your Good Friday?

Susanne ♥

5 kommentarer:

Skatan sa...

God morgon!

Lat? Det var det värsta. Själv är jag nytränad ;) Blev utsläpad av en hurtig granne...fasiken - nästan så jag ångrar mig. Har svårt att koordinera armarna vid tangentbordet efter styrkepasset...!

Åhå - du fyller år i morgon! Om jag glömmer av mig alldeles passar jag på att skicka en varm grattishälsning till dig idag!

Hoppas det blir en bra dag - både i dag och i morgon!

Nu skall här latas... :)

Annakarin

Fenny Setiawan sa...

Hello, I Just visited your blog ( I found this blog link from haus maus) and I just so in love with your blog. warm picture and welcoming words. I will be back :)
Happy Easter!

Unknown sa...

Lazy Days are the best!
Enjoy!

Jose Ramon Santana Vazquez sa...

...traigo
sangre
de
la
tarde
herida
en
la
mano
y
una
vela
de
mi
corazón
para
invitarte
y
darte
este
alma
que
viene
para
compartir
contigo
tu
bello
blog
con
un
ramillete
de
oro
y
claveles
dentro...


desde mis
HORAS ROTAS
Y AULA DE PAZ


COMPARTIENDO ILUSION
ALICE

CON saludos de la luna al
reflejarse en el mar de la
poesía...




ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE MEMORIAS DE AFRICA , CHAPLIN MONOCULO NOMBRE DE LA ROSA, ALBATROS GLADIATOR, ACEBO CUMBRES BORRASCOSAS, ENEMIGO A LAS PUERTAS, CACHORRO, FANTASMA DE LA OPERA, BLADE RUUNER ,CHOCOLATE Y CREPUSCULO 1 Y2.

José
Ramón...

Anonym sa...

As you, I will benefit ! You perhaps know these words from Mario Andretti : "If everything's under control, you're going too slow"... As I am fighting with my new business, everthing is absolutly not under control ! So I decide to take my time today, surfing on beautiful deco or feeling blogs like yours, under the sune and my favorite martime tree in my little garden of Marcq-en-Baroeul (North of France)...
And this evening, I leave my husban to have a diner with my two best friends, between women...
Happy Lazy Day !

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin