söndag 3 april 2011

new book



Nu finns den att köpa!
Den nya boken, Ljust & Fräscht av Fredrik Lindström & Henrik Schyffert.


Det är en bok med mycket humoristiska inslag om vad inredning i dag betyder för oss svenskar...

photo in the book of my working space

Magdalena har varit fotograf till boken och många bilder är tagna bland annat här hemma hos oss, hihi...

Jag tycker det är en rolig och prisvärd bok med ganska hög igenkänningsfaktor. Den kostar under 200 kr.
 Nu längtar jag tills jag och Alice ska gå och se deras show...

Ha en fin Söndag mina vänner!

Now this book is available in Swedish shops and on the internet. A book by two Swedish comedians about the Swedish peoples interiorhabits...
My colleague, Magdalena was the photographer, and there are a few pics from our home in the book...

Have  a lovely Sunday!

ps. You can buy the book HERE!
Susanne 

7 kommentarer:

Unknown sa...

Den måste jag inhandla imöra:)Tror ni kommer få en underbar kväll när ni ser dom:)

Ha en trevlig kväll!
KRAMKRAM
Christina:)

Anonym sa...

Läste om den nånstans. Den är snygg och verkligen ett bra pris!
mvh Ingela

Mamma C sa...

Tack för tipset
Kram Mamma C

Lisbeth Williams sa...

Tack för boktipset. Skall hålla ögonen öppna. Antar att förf. inte är elakare än att det kan räknas som ett + att vara med. Grattis! //Lisbeth

Elina sa...

Kul att ditt hem är med i boken, den ser jätte fin ut! Jag skulle också vilja se showen, den verkar jätte bra.

Ha en fin Måndag!
Kram Elina

Martha sa...

Vet du hvor man får kjøpt den??

Minna Mercke Schmidt sa...

vad häftigt! ska bli roligt att bläddra i den nu när man vet att kompisen varit med :) Heja heja!
Kramar från Skåne!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin