onsdag 6 april 2011

rearranging

photo by susanne kings, a basket filled with my little makeup-bag and a few other things in the bathroom.

Nu händer det grejer här hemma må ni tro!
Har ingen aning varifrån jag fått den energi jag har just nu.
Kanske är det solen, träningen eller helt enkelt att jag tänker på vad jag stoppar i mig, fast antagligen är det en kombination av alla tre delarna...

Jag tänker att det är väl bara att tuta och köra medans orken och inspirationen finns.
Jag har flyttat om både det ena och det andra här hemma under dagen. Älskade sambon som varit bortrest några dagar får väl en smärre chock när han kliver över tröskeln, hihi...

Nej mina vänner nu är det bäst jag fortsätter, för snart kommer trollen hem från skolan...

Vi ses!
________________

I have been moving around things in the house almost all day. Right now it's pretty messy here, hehe...
I promise to show you when I'm done...

peace & love from Susanne

6 kommentarer:

Stina sa...

Du kan ju det där så det är säkert hur fint som helst.:-) Stina

Anonym sa...

Det blir spännande å se! :)
/Lene

kråke sa...

hihi...kram på dig du goa:))

kråke

Vida sa...

så underbart härligt det låter..man får ta det som ett extra träningspass;))

ljuset/våren = batteriladdning;)
Vidakram

Anonym sa...

Vad skönt det är när man får sån energi ibland!
Ett stort lycka till! Längtr efter att få se resultatet. för du visar väl. Jag ska jobba natt nu. Perfekt att läsa fina bloggar då för att hålla sig vaken.
kramis Mia

Essay_writer sa...

are these make ups?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin