fredag 6 maj 2011

This is nice.

pic from taverne-agency

Ett sådant här mysigt skåp skulle jag vilja ha i vårt uterum. det ska vara precis så där enkelt och charmigt. Ett skåp att samla udda och oömt porslin i, men först blir det loppis i vårt uterum några gånger.

Sen ska jag göra det mysigt därute...

__________________

i would love to have a similar cupboard in our gardenroom. A perfect place to collect odd and charming china in...

enjoy - your - afternoon - I - will - with - a - cup - of - coffee

Susanne

2 kommentarer:

Millygarden sa...

Ser jättehärligt ut...jag vill ha på min veranda om jag får den inglasad nån gång...Nått att drömma om.


Ha en fin helg!
Kram Marina

Petra-Lantlig Charm sa...

Ja det ser helt fantastiskt ut! Fast jag skulle kunna tänka mig att ha det inne så man jämnt kan kika på det, hihi!

Ha en underbar fredag!

Kram Petra

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin