söndag 7 april 2013

thank you sweetheart



 
 
God morgon!
I morse när jag slog upp ögonen var det alldeles vitt ute igen.
Inte riktigt det man vill se så här i början på April, men det är bara att gilla läget och solen skiner i alla fall!
 
 
 
I morse åt jag min youghurt i min nya skål som vårat hjärta Alice köpte i Stockholm förra veckan.
Visst är den väl fin? Jag bara tokälskar den, speciellt eftersom jag är så förtjust i New York.
 
Den finns på h&m home för 49.50:- st.
 
 
 
 
 
Ja tänk vilken gullig dotter som går till h&m home och letar efter saker jag tycker om! ♥
 
 
Till kvällen ska ni få veta vem som vunnit i utlottningen! Så hjärtligt välkomna tillbaka!
 
 
Nu blir det en tur mot staden för att hämta lite rekvisita till veckans jobb!
 
 
 
 
 
This morning when I woke up Everything outside was white again, of snow...
Nooo, I want spring now!!! Hopefully it wont stay for long.
 
 
 
 
A few Days ago our daughter went to Stockholm to visit friends and family.
When she came back home she brought me a gift. This lovely little bowl.
 
I love it so much and think it's supercool! Thank you so much sweetheart!
 
have - a - great - sunday
 
Love from S
 

3 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Bästa Susanne
jisses... ja vitt e fint men kanske inte ute nu :)
fin skål......
å missa nu inte......

BLOGGPARTYT

fortsätter..
redan 67 fina bloggar med....
VÄLKOMMEN
Håkan

Mirre Syr sa...

Ja men det är klart att hon är så bra dotra din , när hon har en sådan underbar mamma! :)
Visst värmer omtanken extra när det kommer från våra älskade!

Davinia sa...

I love it!!

Kiss from Spain!!

Davinia ☂
www.arcencielblog.blogspot.com.es

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin