tisdag 20 januari 2015

Liselotte Watkins for Granit.

 
 
 
Ingen som är inredningsintresserad har nog missat nyheten att Liselott Watkins nu under våren har ett samarbete med butikskedjan Granit.
 
 

 
 
 
Liselott har tagit fram ett unikt mönster på en serie produkter för extra snygg förvaring i hemmet.
 
Det kommer finnas både hattaskar, lådor med småfack och kvadratiska förvaringsboxar.
 
 
Ursnygga!
 
 

 
 
 
Serien med de typiska Liselott Watkinsmönstren släpps i begränsad upplaga i alla Granits butiker samt online under februari månad.
 
 

 
 
 
I serien ingår även en större tygväska, ett fint doftljus, en galge i återvunnet papper samt ett print med det unika mönstret i storlek 50 x 70 cm.
 
 

 
 
 
De tuffa galgarna i återvunnet papper...
 
 

 
 
 
"Jag skapar ju alltid personer när jag ritar.
Personer och deras omgivning. Jag är på jakt efter en ny studio och jag tror att i denna illustration har jag skapat en slags drömstudio.
Med alla saker i ordning och massa plats att rita och fixa. Som ett drömscenario", säger Liselott Watkins
 
 
 
Kram Susanne
 
 
 
ps. alla bilder från granit
 
 
 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin